28 Şubat 2014 Cuma

sayfamızı ziyaret eden bir arkadaşımızın hikayesi

Ben 15 yaşındayım Bursa Şehit Onbaşı Hakan Yutkun Anadolu Lisesinde okumataktayım uzun boylu çokda iyi bi vücuda sahip değilim sınıfımızda bi tane kız var adı aybüke çokda güzel değil ama koca götü ve göğüsleri muhteşem hep arkadaş ayağından onun göğüslerine bakmakistemişimdir artık rüyalarıma giriyodu o koca götünü sikmek istiyodum 


neyde bi gün beden dersindeyiz bol yaka bi tshirt giymiş ve üstüne yapışan bi eşofman onu öle gördükçe delirdim onu bugün becericeğimi kafayı koymuştum artık bedenn ilk dersi bitti bu sınıfa çıkmıştı arkadaşları felan vardı bende ona çok önemli bişi sölüceğimi onları göndermesini istedim sınıfta bi tek ikimiz kalmıştık ee bana ne sölüceksin dedi ben onu öle gördükçe iyie azmıştım üstüne yürümeye başladım korkmuştu ve tuttuğum gibi sıraya yatırdım bağırmaya başladı ve ağzını bi bezle tıkadım ağlıyordu daha hiç bişey yapmamıştım ama neyse tshirt ünü çıkardım sütynininde çıkardım o muhteşem göğüsleri karşımdaydı elimle sıkıp yalamaya başladım her yerini yalıdoum boynundan göğüslerine kadar emiyorudum hep sonra o güzel götüne geldim ve eşofmanını çıkardım amaçok zorlanıyordu bende korkma zevk almaya bak dedim altında tanga vardısüperdi tam sözleşmiş gibi yavaşça elliyordum kaçıyodu benden en sonunda tangasını çıkarıp götünü yalamaya başladım ordan amına gelince çıldırmıştı artık zevk almaya başlamıştı götünü parmaklıyordum deliğiçok küçüktü biraz açmıştım amına gelmiştim miss gibi kokuyordu ban bakireyim sakın ordan girme dedi delirmiş gibi yalıyodum amını ve yarrağımı çıkardım 17cm ağzına vercem ama almıyordu sınıfta kamera olduğunu yalamassan herkese izletçeğimi söyledim kabul etti sonunda acemi olmasana rağmen fena değildi emiyodur yalıyodu felan ve götüne girmeye çlaıştım çok fena bağrıyordu ve sonunda birden bire soktum kıvranıyordu git gel git gel yaptım biraz daha sonra çok azmıştım bakire olduğunu bildiğim halde amına girmiştim birden biyüklendim kan gelmeye başladı durdu sonra devam ettim ağlamaya başladıartık çok bitkindi ve ben 5dk gitgelden sonra içine boşaldım sonra etrafı temizledim ve sakın birisine bişey söyleme yoksa viedoyu herkese izletirim dedim oda kafasını salladı bıraktım onu aşşağıya indim bi daki derste götünün üstüne oturamıyodu :)) ve bi kaç hafta sonra içine boşaldığım için hamile olduğunu söyledi şuan napçağımı bilmiyorum ama her boş zamanın gidip aybükeyi sikmeyi devam ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder